COMPUTER&PHONE DANA

COMPUTER&PHONE DANA
کامپیوتر و موبایل

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 226
بازدید ماه : 593
بازدید کل : 56885
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 226
بازدید ماه : 593
بازدید کل : 56885
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

 در حال حاضر تقریبا تمامی كمپانی های تولیدكننده گوشی حداقل یك تبلت معرفی كرده اند اگرچه كمپانی سامسونگ تبلت های خود را در اندازه های مختلف ارائه می دهد كه متناسب با سلیقه و نیاز كاربران است. تبلت های سامسونگ در اندازه های 7 تا 10.1 اینچ معرفی شده اند كه صفحه نمایش های آنها Super AMOLED یا LCD است و دارای وضوح WSVGA تا HD می باشند. نسخه هایی از این تبلت ها دارای قابلیت 3G و Wi-Fi می باشند و حافظه داخلی آنها نیز متفاوت است. Galaxy Tab 7.0 Plus یكی از دو تبلتی است كه از تراشه Exynos سامسونگ استفاده می كند و دارای پردازنده دو هسته ای ARM Cortex-A9 و پردازنده گرافیك Mali-400MP است.

مزایا :

• صفحه نمایش لمسی خازنی 7.0 اینچ Plus TFT با وضوح 1024 x 600)WSVGA پيكسل) و 16 میلیون رنگ
• وزن 345 گرم
• پردازنده دو هسته ای 1GB RAM ، 1.2GHZ ARM Cortex-A9 ، پردازنده گرافیك Mali-400MP
• نسخه 3.2 آندروید Honeycomb با منوی Touchwiz UX
• پشتیبانی چهار باند GPRS/EDGE و سه باند 3G با HSDPA 21MbpsHSPA و HSUPA 5.76Mbps)
• پشتیبانی تماس های صوتی ، پیام های متنی و MMS
• حافظه داخلی 16/32GB
• دوربین 3.2MP با كانون اتوماتیك و حداكثر وضوح 2047 x 1536 پیكسل ، فلاش Geotagging ، LED
• قابلیت فیلمبرداری 720P HD در 30fps
• Wi-Fi 802.11 a/b/g/n Wi-Fi Direct ، دو بانده ، Wi-Fi Hotspot
• نسخه 3.0 بلوتوث استریو
• خروجی تلویزیون HDMI (آداپتور نیاز است) ، USB Host (آداپتور نیاز است)
• محل كارت حافظه MicroSD
• سوكت صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری
• پشتیبانی Adobe Flash 11
• پشتیبانی GPS با A-GPS ، قطب نمای دیجیتال
• پشتیبانی ویدئوی 1080P Divx/Xvid/MKV با زیرنویس
• شتاب سنج و حسگر Proximity ، حسگر ژیروسكوپ سه محوری
• ویرایشگر از پیش نصب شده مستندات Polaris Office
• پورت اینفرارد ، نرم افزار از پیش نصب شده Peel Smart Remote
• باتری قابل شارژ 400mAh Li-Po

معایب :

• كوچكترین صفحه نمایش با پایین ترین وضوح در سری تبلت های سامسونگ
• باتری قابلیت جابجایی ندارد
• از پورت كانكتور 30-Pin اختصاصی برای شارژ كردن و ارتباطات استفاده می كند
• یكی از تبلت هایی كه دارای كم ظرفیت ترین باتری ها است

طراحی :

جعبه سامسونگ Galaxy Tab 7.0 Plus مورد جدیدی به همراه ندارد. علاوه بر تبلت ، یك كابل USB ، شارژر دو قسمتی و یك جفت هدفون داخل جعبه مشاهده می شود.

 

این تبلت مانند مدل قبلی خود ، كناره های زاویه دار ندارد و ظاهر آن تاحدودی شبیه به PlayBook مقاوم بلك بری است و طراحی یكپارچه تبلت های ipad اپل و مدل های بزرگتر سامسونگ را نیز ارائه می دهد. این تبلت برخلاف مدل های قبلی برای استفاده در حالت عمودی طراحی شده است. خروجی صدا در بالای تبلت و پورت شارژ درست زیر لوگوی سامسونگ مشاهده می شود. چرخش چهار طرفه صفحه به كاربر امكان می دهد تا تبلت را در جهت موردنظر خود استفاده كند اگرچه جهت پیش فرض آن ، عمودی است. تبلت های بزرگتر سامسونگ در قاب جلوی خود لوگو ندارند. در این تبلت دوربین قاب جلو در عوض مركز ، در بالای گوشه راست مشاهده می شود و بنابراین در حالت افقی و عمودی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در حالت عمودی ، سوكت صوتی 3.5 میلیمتری مانند گوشی ها در بالا قرار می گیرد اما درمورد تبلت نمی توان آن را در جیب قرار داد و به موسیقی گوش كرد. از 7.0 Plus می توان بعنوان یك گوشی استفاده كرد. قاب پشت این تبلت تماما از مواد پلاستیكی براق ساخته شده است اگرچه رنگ سفید آن لكه های روی قاب را نشان نمی دهد. حاشیه مشكی اطراف صفحه نمایش ، رنگ سفید قاب پشت و فریم نقره ای كناره های تبلت ، سبك ساده و مناسبی به این تبلت می دهد. Galaxy Tab 7.0 Plus طراحی زیبایی دارد با اینحال كار كردن با آن آسان است. در قاب جلوی این تبلت ، كنترل سخت افزاری وجود ندارد و فقط دوربین قاب جلو و خروجی صدا در آن مشاهده می شود.

 

سوكت صوتی 3.5 میلیمتری و میكروفن ثانویه كه برای صدای استریو در حالت فیلمبرداری استفاده می شود در بالای تبلت قرار دارند. میكروفن دیگر در پایین تبلت وجود دارد كه به محض اجرای دوربین فیلمبرداری به كاربر هشدار می دهد كه آن را با انگشت نپوشاند.

 

تبلت Galaxy Tab 7.0 Plus مانند ipad از یك كانكتور اختصاصی 30-Pin برای شارژ و ارتباطات استفاده می كند. دو بلندگو در دو طرف این پورت وجود دارند.

 

USB Host و خروجی تلویزیون HDMI به آداپتور نیاز دارند و بخشی از بسته استاندارد نمی باشند كه به همراه كارت خوان SD باید بطو جداگانه خریداری شوند. برای كار با خروجی تلویزیون HDMI به یك كابل برق نیز نیاز است.

 

محفظه سیم كارت و محل كارت حافظه MicroSD در طرف چپ تبلت قرار دارند كه هر دو دارای پوشش پلاستیكی می باشند. دكمه پاور / قفل ، كلید كوچك ولوم و پورت اینفرارد در طرف راست مشاهده می شوند. پورت اینفرارد با استفاده از نرم افزار از پیش بارگذاری شده Peel Smart Remote این تبلت را به یك كنترل از راه دور برای همه دستگاه ها تبدیل می كند.

 

لنز دوربین 3.15 مگاپیكسل و یك فلاش LED در بالای گوشه چپ قاب پشت وجود دارد كه در حالت چراغ قوه كاربرد بهتری دارد. باتری این تبلت 4000mAh Li-Ion است.

 

سامسونگ Galaxy Tab 7.0 Plus دارای ساختار مقاومی می باشد اگرچه زمانی كه آن را در دست می گیرید خیلی سنگین بنظر نمی رسد. این تبلت را می توان نسخه ارتقاء یافته Galaxy Tab اورجینال در نظر گرفت. وضوح صفحه نمایش Galaxy Tab 7.0 Plus در میان سری تبلت های سامسونگ در پایین ترین سطح قرار دارد. قابلیت استفاده از تبلت بعنوان گوشی از مزایای 7.0 Plus محسوب می شود.

 

این تبلت دارای یك صفحه نمایش 7.0 اینچ PLS LCD با وضوح 1024 x 600 پیكسل می باشد. كیفیت تصویر صفحه نمایش رضایت بخش است و كنتراست و روشنایی آن در حد كافی می باشد. تنظیمات اختصاصی برای حالت عكس وجود دارد كه امكان افزایش یا كاهش كنتراست و اشباع رنگ را فراهم می كند.

 

ساختار منو :

سامسونگ Galaxy Tab 7.0 Plus به جدیدترین نسخه آندروید برای تبلت ها یعنی 3.2 (Honeycomb) مجهز است كه مانند سایر تبلت های جدید سامسونگ با پوسته منوی Touchwiz اختصاصی سامسونگ ، همراه می باشد. این منو برای كار با تبلت طراحی شده است. كلیدهای جهتی در پایین گوشه چپ صفحه اصلی شامل Home ، Back و Task Switcher می باشند. میانبر جستجو در بالای گوشه چپ قرار دارد و لیست كشویی نرم افزار در بالای گوشه راست مشاهده می شود. بخش هشدار با سوئیچ های سریع در پایین گوشه راست وجود دارد.

 

Taskbar در پایین صفحه اصلی و راه انداز نرم افزار دیگر حالت ثابت ندارد. با كشیدن انگشت به طرف بالای صفحه ، Taskbar در كنار صفحه قرار می گیرد و شش میانبر را نشان می دهد كه با كلیك روی هر یك از آنها یك پنجره Widget باز می شود كه به راحتی می توان آن را روی صفحه حركت داد و تا زمانی كه آن را ببندید در بالای همه منوها قرار می گیرد.

 

تمامی میانبرهای موجود در این نوار ابزار (Taskbar) ، نرم افزارهای خاص سامسونگ می باشند كه از آنها می توان به Task Manager ، ساعت جهانی ، نرم افزار PenMemo ، تقویم ، ماشین حساب و پخش موسیقی اشاره كرد. تمامی آنها به جز Task manager دارای میانبرهایی به نرم افزارهای مربوطه در حالت تمام صفحه می باشند.

 

بخش هشدار نیز تاحدودی تغییر كرده است و اكنون دارای سوئیچ های ارتباطی است. این سوئیچ ها شامل GPS ، Wi-Fi و بلوتوث می باشند كه به موجب آن نیاز نیست از منوی تنظیمات گسترده استفاده كنید. سایر سوئیچ ها شامل هشدار ها ، صدا ، چرخش اتوماتیك و حالت پرواز است.

 

تعدادی آیكن نیز در پایین گوشه چپ اضافه شده است كه شامل دكمه جدید Screenshot (عكس گرفتن از صفحه) می باشد. كارایی سایر دكمه ها تغییر نكرده است و عبارتند از back ، Home و .Task Switcher

 

میانبرهای جستجو برای صوت و متن در بالای گوشه چپ صفحه اصلی قرار دارند در حالی كه دكمه های ویرایش صفحه اصلی و راه انداز نرم افزار در بالای گوشه راست قرار گرفته اند. دكمه ها نشان دهنده تعداد پنل های موجود صفحه اصلی و پنل انتخابی فعلی می باشند.

 

راه انداز نرم افزار تغییر نكرده است اگر چه نرم افزارهای از پیش نصب شده بسیاری دارد كه در سایر تبلت ها وجود ندارند. این نرم افزارها شامل Social Hub ، Music Hub ، Pulse reader ، All Share ، Polaris office ، پخش ویدئو و My Files است. سایر نرم افزارها مانند پخش موسیقی و تقویم تاحدودی تغییر كرده اند.

 

تماس و دفترچه تلفن :

مدیریت مخاطب در Galaxy Tab 7.0 Plus سامسونگ به خوبی انجام می شود و مخاطبین بطور اتوماتیك با حساب گوگل همگامسازی می شوند مگر اینكه این گزینه را غیر فعال كنید. اندازه بزرگ صفحه نمایش امكان تغییراتی را فراهم می كند كه به موجب آن به كلیك كمتری نیاز است. سامسونگ نیز آیكن های ساده Honeycomb را با آیكن های Touchwize تغییر داده است.

 

مخاطبین براساس اسم كوچك یا اسم فامیل در طرف چپ صفحه مرتب می شوند در حالی كه اطلاعات مخاطب انتخابی در طرف راست صفحه ظاهر می شود. زمینه ای برای جستجو در بالای گوشه چپ وجود دارد و یك میانبر برای اضافه كردن یك مخاطب جدید یا حذف كردن مخاطب انتخابی فراهم شده است.

 

منوی پیشرفته ، گزینه های بیشتری را ارائه می دهد كه شامل ویرایش مخاطب ، ارسال / دریافت ، ملحق شدن به مخاطب دیگر ، ارسال یا پرینت كارت ویزیت ، دسترسی به دوستان از طریق سرویس های اجتماعی و ... است. ویرایش یك مخاطب از طریق یك پنجره Pop-Up صورت می گیرد كه زمینه های موجود در آن به صورت گروه مرتب می شوند و علامت + و – در طرف راست امكان حذف یا تكرار گزینه ها را فراهم می كند.

 

در پایین صفحه دكمه ای برای اضافه كردن زمینه دیگر وجود دارد كه امكان وارد كردن یك زمینه جدید را برای مخاطب خاص فراهم می كند. اسامی زمینه های شخصی در این مرحله وجود ندارد. برای هر مخاطب دو Tab وجود دارد كه شامل اطلاعات استاندارد و تاریخچه است. تاریخچه جدیدترین فعالیت مخاطب (ایمیل ، پیام و ...) را نشان می دهد.

 

آنتن دهی و كیفیت صوتی در طول مكالمه رضایت بخش است. درصورت استفاده از هدست صدا واضح تر می شود. شماره گیر و Log تماس نیز در دفترچه تلفن ادغام شده اند و هر یك دارای یك Tab جداگانه می باشند. ویژگی شماره گیری هوشمند بخوبی كار می كند و بطور همزمان در اسامی و شماره ها جستجو می نماید. شماره گیری صوتی نیز فراهم شده است و برای فعال كردن آن كافی است دكمه مجازی در بالای گوشه چپ صفحه نمایش را فشار دهید و فرمان صوتی را بیان كنید.

 

به موجب حسگر Proximity ، صفحه نمایش بطور اتوماتیك در طول تماس خاموش می شود. گزینه های موجود در طول تماس شامل یادداشت كردن ، استفاده از صفحه كلید ، قطع صدا ، نگه داشتن روی خط يا كنفرانس مكالمه است. Log تماس Tab بعدی در كنار شماره گیر است كه تماس های ارسالی ، دریافتی و ناموفق را در یك لیست با هم نشان می دهد و تاریخچه تماس را براساس مخاطبین تفكیك می كند.

پیام :

بخش پیام رسانی ساده است و امكان ارسال پیام های متنی را به یك یا چند گیرنده فراهم می كند. از پیام های MMS پشتیبانی نمی شود و فقط یك ویرایشگر ساده SMS وجود دارد. ساختار نرم افزار پیام رسانی مانند دفترچه تلفن است. مخاطبین در طرف چپ و مكالمات در طرف راست قرار می گیرند.

 

برای اضافه کردن گیرندگان پیام فقط کافی است نام یا شماره مربوطه را تایپ کنید و یکی از مخاطبین پیشنهادی را انتخاب نمایید. با اضافه کردن محتوای چند رسانه ای به پیام ، آن بطور اتوماتیک به MMS تبدیل می شود. کاربر می تواند به سرعت یک عکس یا فایل صوتی را به متن اضافه کند یا با استفاده از ویژگی های موجود مانند چندین اسلاید ، زمانبندی اسلاید ، طرح و ... یک MMS ایجاد نماید. چندین اسلاید با هم داخل کادر متن نشان داده می شوند.

 

Galaxy Tab 7.0 Plus دارای دو نرم افزار برای ایمیل است كه یكی برای Gmail و دیگری برای استفاده با حساب Pop3 / IMAP می باشد. هر دو نرم افزار دارای منو با ویژگی تفكیك صفحه می باشند. پوشه ها در طرف چپ لیست می شوند و ایمیل های پوشه انتخابی در طرف راست ظاهر می شوند.

 

با كلیك روی یك ایمیل ، لیست ایمیل ها به Tab چپ می رود در حالی كه متن ایمیل انتخابی در طرف راست به صورت Pop-Up قابل مشاهده است. از ویژگی های گروهی نیز پشتیبانی بنابراین به راحتی می توان صندوق های پستی با ده ها پیام را مدیریت كرد.

 

كاربر می تواند وقفه های زمانی برای ارسال مجدد اتوماتیك ایمیل را تنظیم كند یا این گزینه را بطور كامل غیر فعال نماید و ایمیل ها را بطور دستی كنترل نماید. تنظیم دیگری نیز وجود دارد كه به موجب آن در زمان برقراری ارتباط از طریق Wi-Fi ، Client بطور اتوماتیك فقط پیوست ها را دانلود می كند.

 

اندازه بزرگتر و وضوح بالاتر صفحه نمایش در مقایسه با گوشی های هوشمند آندروید ، تجربه بهتری را برای كاربر فراهم می كند. تایپ كردن ایمیل ها با استفاده از صفحه كلید مجازی QWERTY كه نیمی از صفحه نمایش را در برمی گیرد آسان است.

 

ویژگی اصلاح اتوماتیك و نوشتن حرف اول كلمات با حروف بزرگ نیز وجود دارد و می توان صدای كلیك كلید ها را نیز فعال كرد. واكنش اصلاح اتوماتیك و نوشتن حرف اول كلمات با حروف بزرگ نیز وجود دارد و می توان صدای كلیك كلیدها را نیز فعال كرد. واكنش ویبره وجود دارد. بطور كلی كار كردن با صفحه كلید راحت است.

 

موسیقی :

سامسونگ یك منوی شخصی برای نرم افزار پخش موسیقی Galaxy Tab 7.0 Plus قرار داده است كه كارایی مطلوبی دارد اگرچه دارای ویژگی مرور مانند Cover Flow نیست . امكان تفكیك تراك ها براساس آلبوم ، خواننده ، آهنگ ، نوع ، پوشه ، آهنگساز یا سال وجود دارد. لیست پخش نیز وجود دارد و لیست آهنگ هایی كه اغلب پخش می شوند یا جدیدا اضافه شده اند بطور اتوماتیك ایجاد می شود. گزینه جستجو نیز وجود دارد كه در مجموعه های بزرگ موسیقی بسیار سودمند است. با فشار دادن آیكن ذره بین در بالای گوشه راست می توان ویژگی جستجو را فعال كرد.

 

زمانی كه یك آلبوم خاص یا یك گروه از تراك ها را براساس هر فیلتر انتخاب می كنید منو به سه بخش تقسیم می شود: فیلترها در طرف چپ ، آلبوم در وسط و تراك در حال پخش در طرف راست قرار می گیرد. با ضربه زدن روی نام آهنگ ، یك صفحه اختصاصی پخش ایجاد می شود كه در آن گزینه های تكرار ، انتخاب تصادفی و تنظیماتی برای اضافه كردن تراك در حال پخش به Favorites وجود دارد.

 

اكولایزر و جلوه های ویژه مختلف صوتی نیز فراهم شده اند. در صورت پخش تراك در زمینه ، یك ردیف اختصاصی در بخش هشدار ظاهر می شود و نام آن را نشان می دهد. كنترل Pause یا Skip وجود ندارد و هر بار باید نرم افزار پخش موسیقی را باز كنید.

 

از آنجایی كه Honeycomb آندروید نرم افزار اختصاصی برای پخش ویدئو ندارد سامسونگ یكی از نرم افزارهای خود را برای Galaxy Tab 7.0 Plus قرار داد. این نرم افزار امكان مشاهده نمونه های كوچك ، لیست و حالت مشاهده پوشه را فراهم می كند. جستجو نیز وجود دارد و كاربر می تواند كلیپ مورد نظر را پیدا كند. Galaxy Tab 7.0 Plus از فایل های Divx / Xvid / MKV با زيرنويس پشتیبانی می كند.

 

دوربین :

دوربین 3.15 مگاپیكسل این تبلت در حداكثر وضوح 720P فیلمبرداری می كند و دوربین 2 مگاپیكسل نیز در قاب جلوی آن وجود دارد. با این حال تبلت ها دستگاه های مناسبی برای گرفتن عكس و فیلم نمی باشند. دوربین ها در Galaxy Tab 7.0 Plus كارایی لازم برای چت تصویری را فراهم می كنند و می توان یك یا دو برچسب را به عنوان یادآوری ایجاد كرد. منوی دوربین اندازه بزرگتر از همان منویی است كه در Galaxy S II وجود دارد. تنظیمات موجود در طرف چپ و كلید دیافراگم و سوئیچ عكاسی / فیلمبرداری در طرف راست وجود دارند.

 

منوی دوربین فیلمبرداری تفاوت زیادی با بخش عكاسی آن ندارد. اگرچه دارای گزینه های كمتری است اما ساختار یكسانی دارد.

 

سایر امكانات :

گالری در Galaxy Tab 7.0 Plus از نظر كارایی ، استاندارد آندروید است اگرچه برای سهولت استفاده روی صفحه نمایش بزرگ تاحدودی تغییر كرده است. آلبوم های وب Picasa نیز بطور اتوماتیك با تبلت همگامسازی می شوند.

 

تصاویر را می توان براساس آلبوم ، تاریخ ، محل یا برچسب تفكیك كرد. كاربر می تواند نمایش تصاویر ، ویدئوها یا هر دو را انتخاب كند. بالای گوشه راست دارای میانبرهایی به دوربین ، اطلاعات تصویر یا تنظیمات اضافی است مانند امكان مشاهده آلبوم های Picasa به صورت Offline.

 

میانبرها در زمان مرور در یك آلبوم / تاریخ / محل / برچسب خاص كمی تغییر می كنند. میانبر تنظیمات اضافی با دكمه ای كه حالت مشاهده اسلاید را اجرا می كند جایگزین شده است. آیكن در بالای گوشه چپ فعال می شود و با كلیك روی آن به تصویر كامل گالری می روید.

 

گالری تصاویر را در وضوح كامل نشان می دهد و می توان جزئیات تصویر را مشاهده كرد. با دو بار ضربه زدن روی هر صفحه می توان تا 100% زوم كرد. امكان زوم با دو انگشت و كج كردن تبلت نیز وجود دارد. به موجب شتاب سنج ، در حالت مشاهده پیش فرض آلبوم هایی كه بیش از یك عكس داخل آنها وجود دارد با كج كردن تبلت با جلوه ویژه سایه 3D نشان داده می شوند.

 

سامسونگ Galaxy Tab 7.0 Plus ویژگی های ارتباطی كاملی دارد. كانكتور اختصاصی USB 30-Pin برای ارتباط با كامپیوتر وجود دارد اما امكان شارژ از طریق USB فراهم نشده است. از GPS و 3G با حداكثر سرعت 21Mbps HSDPA و 5.76Mbps HSUPA پشتیبانی می شود. پشتیبانی Wi-Fi شامل نسخه های a/b/g/n و سازگاری باند 5GHZ و 2.4GHZ است. Wi-Fi Direct و پشتیبانی DLNA نیز وجود دارد. محل كارت حافظه MicroSD وجود ندارد. 
این تبلت دارای حافظه داخلی 16 / 32 GB است و حالت Mass Storage نیز وجود دارد. Galaxy Tab 7.0 Plus از USB on-the-go پشتیبانی می كند اگرچه برای استفاده از این ویژگی به آداپتور نیاز دارید و بدین ترتیب می توانید كارت خوان ، درایو USB Flash و سایر دستگاههای سازگار را به تبلت وصل كنید و از طریق File Manager به محتوای آنها دسترسی پیدا كنید. همچنین می توانید یك آداپتور جداگانه HDMI خریداری كنید و با یك كابل معمولی ، تبلت را به HDTV وصل نمایید. پورت مادون قرمز نیز وجود دارد كه عمدتا برای كنترل هوشمند تلویزیون از طریق نرم افزار اختصاصی Smart Remote بكار می رود. 
مرورگر وب یكی از ویژگی های خوب تبلت ها محسوب می شود و در این تبلت دارای پشتیبانی كامل Flash است. Tabs روی یك نوار در بالای صفحه وجود دارند كه مانند مرورگر روی Desktop به نظر می رسد. نوار آدرس و نوار جستجو در یك زمینه ادغام شده اند كه این نیز از مزایای Galaxy Tab 7.0 Plus می باشد. بوك مارك و تاریخچه دارای صفحه خاص خود با ویژگی تفكیك صفحه می باشند.

 

در تاریخچه می توان صفحاتی را كه امروز ، دیروز یا حتی هفته گذشته مرور شده اند ، بررسی كرد. Tab پربازیدترین ها و امروز نیز وجود دارد. برای همگامسازی مرورگر با Desktop Google Chrome به نرم افزار دیگری نیاز نیست و فقط كافی است یك كادر را در منوی تنظیمات ، چك كنید.





 

تكمیل اتوماتیك برای فرم ها و رمز ها نیز فراهم شده است. به موجب یك ویژگی جالب می توان به كنترل های سریع صفحه (back ، Forward ، پردازش ، بوك مارك و ...) با كشیدن انگشت روی صفحه نزدیك به حاشیه راست دسترسی پیدا كرد.

 

مرورگر ویدئوهای 360P ، 480P و 720P را به خوبی اجرا می كند. اگر با اجرای محتوای Flash سرعت بارگذاری صفحه یا سرعت مرور كاهش می یابد می توانید در منوی تنظیمات آن را به On - Demand سوئیچ كنید یا آن را غیر فعال نمایید.

 

در Galaxy Tab 7.0 Plus یك سری نرم افزارهای سازمانگر وجود دارد كه شامل Polaris office با امكان مشاهده و ویرایش مستندات است. این برنامه منوی جالبی دارد و دارای قوس های 3D برای مستندات اخیر ، مرورگر داخلی فایل و ... است و از حافظه داخلی و وب نیز پشتیبانی می كند. مشاهده و ویرایش تمامی مستندات ، برگه های گسترده و ... به آسانی انجام می گیرد. امكان خواندن فایل های PDF وجود دارد اما نمی توان آنها را ویرایش كرد. گزینه های چاپ نیز فراهم شده است.

 

تقویم در این تبلت دارای پنج حالت مشاهده متفاوت است كه شامل روز ، هفته و ماه نیز می باشد. اضافه كردن یك رویداد آسان است و می توان یك آلارم را نیز به عنوان یادآوری تنظیم كرد.





 

ماشین حساب 7.0 Plus دارای قابلیت لمسی است و دكمه های بزرگی دارد كه به راحتی می توان با آن كار كرد.

 

نرم افزار آلارم برای كار روی صفحه نمایش بزرگ ، بهینه شده است و می توان تعداد زیادی آلارم را برای آنتنظیم كرد.

 

نرم افزار ساعت جهانی طراحی زیبایی دارد و دارای یك كره انیمیشن است كه می توان ناحیه زمانی یا شهرها را روی آن انتخاب كرد. پرچم كشورها ، انیمیشن روز و شب و ... نیز وجود دارد.

 

سامسونگ چندین نرم افزار را برای Galaxy Tab 7.0 Plus فراهم كرده است كه از آنها می توان به ebook ، Memo ، My Files ، PenMemo و ویرایشگر عكس اشاره كرد. Ebook خوان بطور رایگان با یك كتاب همراه است كه كاربر می تواند فروشگاههای كتاب را اضافه كند و از آنها كتاب خریداری كند تا این كتاب ها روی قفسه های مجازی ظاهر شوند. ebook خوان امكان علامت گذاری متن ، تغییر اندازه فونت و رنگ صفحه ، جستجوی كتاب و قرار دادن بوك مارك را فراهم می كند. ویژگی تبدیل متن به گفتار با تنظیمات خاص نیز وجود دارد.

 

Memo یك نرم افزار ساده برای یادداشت است كه منوی جالبی دارد و می توان یادداشت ها را روی یك تخته چوبی مجازی چسباند.

 

نرم افزار آشنای My Files یك File Manager نیرومند برای سامسونگ است. PenMemo نیز مانند Memo است اما علاوه بر متن امكان كشیدن تصویر را نیز فراهم می كند و دارای گزینه هایی مانند رنگ ، زمینه و ... است.

 

ویرایشگر عكس ابزار اصلی ویرایش تصویر مانند انتخاب ، چرخش ، تغییر اندازه ، برش تصویر ، جلوه های ویژه رنگ و ... را ارائه می دهد.

 

Social hub حساب های ایمیل را با شبكه های اجتماعی (فیس بوك ، توییتر ، Linkedln) ادغام می كند و تمامی پیام های دریافتی را روی یك لیست و Feeds اجتماعی را روی یك لیست دیگر نشان می دهد. میانبرهایی برای پاسخ ، علامت گذاری به عنوان Favorite و ... وجود دارد. از آنجایی كه منو دارای دو ستون است به راحتی می توان بین حساب ها ، پیام ها و Feeds سوئیچ كرد.

 

سامسونگ Galaxy Tab 7.0 Plus به گیرنده GPS مجهز است كه در صورت غیر فعال بودن A-GPS در كمتر از دو دقیقه به قفل ماهواره می رسد. A-GPS می تواند این زمان را كوتاهتر كند اگرچه نیازمند ارتباط اینترنتی است. در این تبلت ، Maps Google و مسیریابی نیز وجود دارد با اینحال مسیر یابی با راهنمای صوتی از به روز رسانی نسخه 5.0 موجود می شود.

 

از حالت مشاهده خیابان نیز پشتیبانی می شود كه در صورت موجود بودن آن در منطقه مورد نظر ، می توانید از نمای 360 درجه محیط اطراف بهره مند شوید. با فعال كردن قطب نمای دیجیتال به نظر می رسد كه به تور مجازی محل می روید. اگر مسیریابی Google Maps پاسخگوی نیاز شما نیست می توانید نرم افزار دیگری را از بازار آندروید انتخاب كنید.

 

سامسونگ Galaxy Tab 7.0 Plus با یك پردازنده دو هسته ای 1.2GHZ و تراشه گرافیكی پیشرفته می تواند هر نرم افزار آندروید را كه برای گوشی ها و تبلت ها طراحی شده است ، اجرا كند. تعداد نرم افزارهای بازار آندروید به سرعت در حال افزایش است. گوگل اخیرا منوی بازار آندروید را دوباره طراحی كرد تا پیدا كردن نرم افزارها در آن آسان تر شود. اكنون نرم افزارهای پیشرفته ، انتخاب ویرایشگر ، موارد پیشنهادی و نرم افزارهای رایگان برتر و ... وجود دارد.

 

امكان جستجوی داخلی و گروه هایی برای انواع مختلف نرم افزارها فراهم شده است. پیشنهادات براساس محل كاربر است تا دسترسی به نرم افرار آسان تر شود. Amazon و Opera نیز دارای فروشگاه های نرم افزاری خود می باشند. فروشگاه نرم افزاری سامسونگ ، Samsung Apps ف نیز وجود دارد كه در آن می توان نرم افزارهای رایگان بسیاری برای این تبلت پیدا كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:بررسی سامسونگ Galaxy Tab 7 Plus ,Galaxy Tab 7 Plus , توسط محمد حسین کشاورز
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :